b9a5b88aba28530240fd6b2201d8ca04

nutizie

Un altru usu maravigghiusu di riscaldatore dispunibile!

nutizie-2-1Avà, l'usi evidenti per i scaldi dispunibuli sò ghjochi sportivi, ghjorni di neve, caminate all'aperto.Ma aghju scumessa chì alcuni di l'usi chì truverete nantu à sta lista puderanu sorprenderà!

1.Per l'urgenza, tengu un saccu di scaldamani in a mo vittura.Sè mai stranded in un ghjornu friddu, pudete imbulighjà in un pappu o tovaglioli di carta (ùn mette micca direttamente nantu à a vostra pelle) è appiccicà sottu à l'ascella o à l'inguine per prevene l'ipotermia.

2.Keep u vostru caffè caldu o a vostra acqua da freezing in un ghjornu friddu da appiccicà una manu warmer in trà l 'buttiglia è una sorta di coozie.

3.Use i scaldi di manu o di punta per asciucà stivali bagnati, calzini o guanti.

4.Put in u vostru saccu di dorme quandu campeghju in notti friddi per un calore aghjuntu.Quandu sò andatu in backpacking in Colorado in uttrovi, ùn aghju micca avutu un saccu di dorme super friddu è mi sò scurdatu di i mo scaldamani è di i piedi, è i mo dita friddi m'hà tenutu svegliu quasi tutta a notte.

5.Dopu chì avete usatu i vostri scaldamani di manu o di dita di i piedi, pudete ancu aduprà per assorbà l'umidità perchè sò cullizzioni di l'ossigenu!Abbandunate u vostru telefunu o altre elettronica?Pruvate à mette in un saccu cù scaldamani usati in questu!

6.Mal di testa o migraine ?Imbulighjate a vostra manu calda in un pannu o un pannu molle è tene lu contru à a testa.Duverebbe furnisce a listessa quantità di sollievu cum'è un pad riscaldante.

7.In più d'aiutà cù mal di testa o migraine, aduprate cali di manu per cramps o dolore muscular!Ricurdativi, ùn li tene micca direttamente contr'à a vostra pelle.

8.Per i fotògrafi, mantene una manu calda in a vostra borsa di foto per mantene e batterie calde per ùn avè micca mancatu u colpu perfettu!


Tempu di posta: 12-novembre-2020